Årets första inlägg!

Nyårsafton var trevlig! Himla trevlig. Gillar att umgås med svärmor & man, dom är bra - himla bra!

Jag hjälpte Agneta med 3-rättersmiddagen, det blev en räktoast till förrätt. Huvudrätt: laxfilé, med en god romsås och pressad potatis. Efterrätt: limepannacotta, som var utsökt god!
Ja, som ni ser blev det inte oxfilémiddag för vår del och det med hänsyn till mig. Detta menyval blev till min fördel, det tackar jag för! :)

Hade en mysig kväll, men oj så trött jag var! Barnen sov så sött och missade tolvslaget. Men tidigare på kvällen hade vi varit ute och smällt av lite egna raketer. Edward ville ju se lite fyrverkeri..

Nyårsdagen tillbringades ute i motionsspåret. Nu var det långpromenad som gällde... På med skor och jacka och ut i regnet.... finfint!

Åkte hem på kvällen när barnen skulle sova, nöjda, belåtna och med förhoppningar om ett trevligt nytt år!

Kommentarer
Postat av: Anonym

God fortsättning! Er nyårsmeny var läskigt lik vår, vi hade också laxfilé med stenbitsrom (fast på och inte i såsen) och sedan limepannacotta till efterrätt med pressade bär ovanpå. Till förrätt var den inte så lik dock, vi hade en avokado- och kräftröra på ruccola. Men ändå, två av tre.. :)

2007-01-02 @ 21:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback