Barnens dag!

Lyckan var total!
Barnen och farmor gick ut i all den snön som fallit över natten. Edward var hur lycklig som helst... han fladdrade runt hit och dit och var helt galen.... Lilla S, ja hon var nog lite förvånad. Hon gillade att åka spark!
I eftermiddag ska Max ta med sig barnen till pulkabacken, det blir nog rätt speedat då... Jag ska vara hemma och kura och kika på latin-terminologin. Ska även förbereda mig lite inför morgondagens föreläsning.

Har hört av mina föräldrar. De är framme i varma Thailand och resan hade gått bra. Vad märkligt det är. Igår träffade vi på dem i affären och idag är de i Thailand.


Kommentarer
Postat av: Popprinsessan

Hoppas de får en bra vistelse nere i Thailand, mina föräldrar hade tre underbara veckor där.

2007-01-21 @ 23:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback