Dödsbud x2

Märkligt.

Idag har två dödsbud nått mig.
Den första somnade in i sitt hem, 70 år gammal.
Den andra var ute och högg träd då han fick ett fällandes träd på sig. Det kan du läsa om
här!
Släkten har alltså chockats både en och två gånger. Inte alls roligt.

Har gjort ett kort till vännen/släktingen som miste sin mamma. Vill skicka en hälsning, visa att jag bryr mig och finns här.
Ska även göra ett kort till ena dottern till han som fick träd över sig. Vi har trots allt känt varandra sedan vi var små, små knattar och även hållt kontakten i vuxen ålder. Vill på något sätt visa att jag tänker på dem och det tragiska som inträffat. Blir begravning om 2-3 veckor.

Ännu ett bevis på hur skört livet är. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh så du kände 58-åringen? Jag blev himla orolig över att det var pappa eftersom han alltid brukar hjälpa till med såna grejer och är precis 58. Var det nån jag känner (känner till)?

2007-01-20 @ 19:11:19
Postat av: Sara

Ja, vi kände 58-åringen. Det är mina syslingars pappa. Vi träffade dem mycket när vi var små, nu på sistone har det inte blivit så mycket - inte mer än att vi stannat och pratat när vi träffats på i tex affären. Men jag och Lena (79:a) har hållt kontakten.

2007-01-21 @ 12:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback