En man i mitt liv

Va fan! Jag hade precis skrivit ett långt inlägg om en person som betyder så otroligt mycket för mig. Så blir det fel när jag ska posta det! SUCK! Orkar inte skriva om, jag måste plugga.

Kort och gott;
det finns en person som jag beundrar. Som alltid har tid över, fastän han egentligen har ont om tid.
Jag är otroligt lycklig som har honom i mitt liv. Han får mig att bli glad och lugn.
Han finns alltid där.
I de jobbigaste stunderna i livet, kommer han med lösningar, förslag eller vänliga ord - som gör att man orkar.
Alla borde få ha en sån här bror som jag!

Älskar dig och det vet du!

Kommentarer
Postat av: Jennie

bra broror är braiga. :)

Postat av: Sara

Dom är ju bara så bästiga som går! =)

2007-01-18 @ 09:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback