Hallå, Tiden?

Var tar tiden vägen?? Den frågan ställer jag mig ofta. Jag hinner inte med...

I fredags var jag (och Edward) hem till Eva och pysslade. Marjatta och även Eva´s granne kom över. Vi hade så trevligt så. Markus stod för god mat.... alltså det är inte var dag man blir bjuden på både lunch och middag av en riktig kock! :P Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm! Smakupplevelser kan man leva länge på.

I lördags var vi upp till morfar och hälsade på. Han såg trött ut.
Efter besöket hos honom åkte vi till mina föräldrars lägenhet. Vi skulle göra Alice (katten) sällskap. Sov över där och det är märkligt att man kan sova så illa i ett par så sköna sängar. Stina höll oss vakna... suck!
Igår var jag och tränade och sen tog jag med barnen och åkte o storhandlade. Max fick sitta i lugn och ro i ett par timmar, det behövde han.

Imorse var det full fart. För Max del var det första dagen på nya jobbet. Och jag själv skulle iväg till Örebro på föreläsning. Hämtade ut tentan från den Medicinska grundkursen.. hade knåpat ihop hela 49 rätt av 52 möjliga! Det får jag väl försöka vara nöjd med.

Ikväll mailade jag iväg ett mail till läraren tidigare kursen Verksamhetsstyrning i offentliga sektorn. Frågade om inte tentaresultatet skulle läggas ut snart. Fick till svar att det var fixat precis... hua! Jag som varit så inställd på en omtenta fick mig en smärre chock..... Jag hade 30 av 40 poäng och fick VG på den tentan!!!!!!!!!!!!! Begriper INGENTING!! Hur gick det till? Tänk om det blivit fel??? Jag är fortfarande i chocktillstånd.

Efter föreläsningen bjöd Sofia mig på en lunch och sen åkte jag hem. Pluggade 1 timma, hämtade barnen på dagis och vi tog oss till Annelie och barnen. Tiden rusade iväg även där hemma... Hem och fixa middag och nu sover barnen.

Mitt liv är inte mer spännande än såhär... Det är i princip samma dag ut och dag in. Men jag klagar inte. Nej, faktiskt inte. Jag är himla nöjd med mitt liv som det är nu!!! Jag surfar vidare på den känslan... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback