Idag

Imorse började jag med att åka och träna. Jag orkade ingenting?! Ska på´t igen på söndag. Här ska tränas, för var har musklerna tagit vägen??!

Har pluggat hemma i mina föräldrars lägenhet. Dock inte så mycket som jag skulle ha behövt. Sov lite middag i 2 timmar... När jag är på väg hem ser jag sonen komma springandes och bakom honom kommer min man och min lilla flicka. Dom kommer för att överaska mig! :) Min fina, underbara lilla familj. Ibland är dom för goa!

Väl hemma ringer telefonen i ett. :(
Men nu ligger barnen i säng och jag ska förbereda inför morgondagen. Då vaknas pyssel hemma hos Eva heeeela dagen!!!!! Marjatta kommer också, så vi blir de gamla vanliga. Trevligt, trevligt - mycket trevligt! :D  Imorgon ska vi även gå ut på en promenad... Eva nämnde något om "beach 07" - men det känns lite för sent för egen del. Men frisk luft och motion sitter aldrig fel, så det låter bra!

Igår fick jag reda på att jag får VG på den avslutade Medicinska grundkursen. Det känns väldigt fint. Hoppas att jag kan fixa det i terminologin också...


Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha - är det inte kul hur det blir "beach ÅRTAL" varje år! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback