Igår och så.

Barnen och jag sov hemma i mina föräldrars lägenhet. Barnen badade och sen fick de bumsa i säng. Jag var duktig och satte mig vid köksbordet och PLUGGADE terminologi. Tror jag börjar få rätsida på latinet... observera, TROR!

Somnade hyfsat fort och det är jag glad för. Dock vaknade Stina 01,30 och var vaken fram till 3. Men hon låg faktiskt still bredvid mig.. men babblade på som 17! Men det gjorde mig inget eftersom hon iaf stannade kvar i sängen!

Ringde mamma & pappa  imorse. Ringde till hotellet och vilken tid det tog tills de hittade deras rumsnummer. 40 grader varmt, 30 grader i vattnet... Idag hade de ridit på elefanter och gullat med apor. De verkar ha det så himla bra! Min mamma, som aldrig annars tar foton - har redan tagit 80 kort!! 80 kort på ca 4 dagar är inte illa pinkat för att vara MAMMA!! :)

På måndag börjar det hårda livet igen - Max har fått jobb. Jobbigt att ställa om sig från att inte behöva fixa så mkt här hemma, till att fixa en hel del. Men jag har gjort det förr, så varför skulle jag inte fixa det även nu?! Det kommer gå bra, men det blir säkert jobbigt i början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback