Insnöad

Idag har jag snöat in på listor....  (HAHA)

Ditt namn: Sara
Längd: ca 1,70
Spelar du något instrument: Kan spela piano.
Vem är snyggast: i världen? Det finns väl en hel del snygga personer, men få som är vackra (i mina ögon).
Vem vet mest om dig: Förutom mig själv?! Max.
Vad vill du ha just nu: mer tid.
Vilka sjukdomar har du: ibland jättemånga, ibland inga alls..
Fobier: ormar.

Känner du en snygg kille: Vad är det här för frågor?!  Men ja.
Har du körkort: Ja.
Åsikt om jultomten: kul för barnen.
Vill du gifta dig: Det har aldrig varit VIKTIGT för mig. Hur som helst så är jag iaf gift nu... :)
Tycker du att du är attraktiv: Nej.
Din hårfärg och frisyr:  Nyklippt i veckan. Klippte luggen i små etapper och har lite hår hängandes här och där... svart.
Skolväska just nu: till föreläsningar brukar jag ha en svart tygväska eller också min "riktiga" väska. Beror på hur många och om jag tar med mig böcker.

Har du glasögon: Nej, linser.
Hur ser din plånbok ut: en tjock sak, dock har tjockleken inget med pengar att göra....
Favorittv-program: för tillfället inget.
När ska du festa nästa gång: ingen aning.
Vad köpte du senast: mat.
Hur mycket pengar har du: i plånboken: noll. På banken: pass. Det är väl inga uppgifter man lägger ut såhär?! Vilka frågor....
Hur svarar du i telefonen hemma: "Sara"
Senast kramat: Anders (plastsväris)
Vem sov du hos senast: Lelle.
Stjärntecken: Lejon.
Ögonfärg: Bruna.

Kall favoritdricka: Pepsi Max.
Varm favoritdricka: Jennie´s varma hjärta....
Alkoholhaltig favoritdricka: Campari med Schweppez, krossad is och citron.
Säger ofta: Men gu´!
Saknar du någon: Ja.
Du fikade senast: idag, hemma vid köksbordet.
Bästa tecknade film: -
Vad skulle filmen om ditt liv heta: MESS.
Vem skulle spela dig: Angelina Jolie.
Themelåten av ditt liv: nån vacker symfoni, eller nåt.

Hur känner du dig nu: splittrad, lugn, stressad, rofylld.
Kan du laga mat: det kan du skriva upp!

Vad tycker du om fötter: beror på hur de ser ut... och luktar.
Är du smart: kan vara.
vad skulle du vilja äga: ett nytt kök!
Har du homofobi: nej.
Om du var ett djur vilket skulle du vara: lejon. eller en liten bondkatt.
När och varför grät du senast: I måndags. -.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback