Lite allt möjligt

Om 5 timmar sitter jag i tentasalen och skriver en tenta i Medicinsk grundkurs. Jag är rätt säker på att jag blir G, men jag vill ha VG. Hoppas det inte är så många anatomiska bilder eller sjukdomsfrågor, för det har jag inte så bra koll på (öh du, Poppis, jag ska läsa lite latinsk grammatik from måndag - kör jag fast vet jag ju vem jag ska fråga. :) För visst har du läst det på gymnasiet?)

Imorgon är det julgransplundring med barnen. Barnens mormor och morfar följer med och ev får jag sällskap av Eva och barnen. Dom kommer nämligen hit i helgen och vi har tänkt att pyssla, fast med småbarnen kring benen lär det inte bli så mkt pysslande - men vi får iaf känna på pysselgrejerna! :)

Igår scrappade jag min första LO! Det var med två kort på Edward & moromr från Egypten 2005. Den är nästan, nästan klar.... men jag har inte bestämt mig om jag är nöjd med den eller inte. Nästa foton jag scrappa blir på Edward & morfar sommaren 2004. Måste framkalla kort på lilla S också så hon med sig ett album från det förflutna till framtiden. Det skulle vara en rolig gåva att ge dem på 18-årsdagen.

Idag ska lilla S bli lämnad själv på dagis utan oss i en timma. Hon ska även äta lunch där för första gången. Det är Max som tar huvuddelen av inskolningen, så det är även han som får "äran" att lämna henne första gången. Just idag klarar nog inte mitt hjärta det, ifall om hon nu skulle bli ledsen. Men jag tror inte hon kommer bli det... men man vet ju aldrig!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Oj. Dagis. Hur går det?

Hoppas tentan går bra!

Kram!

Postat av: Popprinsessan

Eh... ja, självklart ;)

2007-01-14 @ 11:19:18
Postat av: Anonym

Jennie; dagis går jättejättebra. Över förväntan.. men hey, vi är inte klara med inskolningen än.....
Nästa vecka ska hon sova där för första gången och DET, det ska bli riktigt intressant att se hur det kommer gå...

Poppis: toppen! :)

Kram!

2007-01-14 @ 12:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback