Lovely day igen

Vet ni.. igår hade jag en sån där ljuvlig dag igen!!!

Lät Max få en oväntad sovmorgon och gick upp och hade en mysig morgon med båda barnen!
Vid 11 kom Eva med båda sina barn, rulljansen var igång! ;)
Lite senare bjöd jag på lunch och efter det var det dax att knata iväg till julgransplundringen. Edward & Jennifer var så söta när dom sprang/gick runt med varann hand i hand, hela tiden... Såg ut som ett litet förälskat par! Dumbom som jag är ibland, hade jag fått med mig kameran men UTAN batterier! Gissa om jag blev sur!!!!!!!!! Men men, det var några andra där som jag känner som tog kort - ska be dem sända över några så man har nåt minne iaf!

Lilla S sprang runt och tittade förvånat och storögt. När Tomten sen kom blev hon totalt livrädd... nästan svårtröslig för ett ögonblick. Stackars liten...

Eva´s mamma tog med sig Alexander och vi gick hem till oss - nu var vi riktigt pysselsugna!!!! :D
Stina fick leka med pappa och de andra två, ja de roar sig ju själva...

Pyssel, pyssel, pyssel... paus för lite varma smörgåsar.
Pyssel, pyssel, prat, prat, pyssel, prat, pyssel, pyssel....

Vid 23.30 fick det vara nog.
Jag ska fortsätta idag... var riktigt skoj igår! Ska fota o lägga upp några kort som jag fick gjorda!!

Det är underbart med pyssel. Ja, så är det faktiskt!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback