Lugn dag

Vi har haft en lugn dag.

I förmiddags åkte vi hem till mina föräldrar och fikade. Barnen fick stanna kvar och Max o jag åkte och handlade i lugn och ro. Himla skönt måste jag säga.

På eftermiddagen kände jag mig rastlös. Ville göra något, men Max tyckte vi gott och väl bara kunde vara hemma och leka med barnen. Gärna för mig, men jag ville ändå göra något liksom! Klädde på mig själv och lilla S, sen gick jag ut på långpromenad med henne. Det var tur jag tog med mig henne, för hade jag inte haft vagnen att hålla mig i hade jag garanterat ramlat omkull.. Det var ju hur halt som helst ute!!

Efter att vi hade varit ute så gick tiden fort. Lek, matlaning, Bompa och läggning. Somnade 1 timma då jag la Edward. Nu har jag tänkt poppa mig lite popcorn och köra igång en film. Återstår att se om jag orkar hålla ögonen öppna, jag är aptrött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback