Lyckodag imorgon!

Vet ni vad jag ska göra imorgon???
PYSSLA!!! :D

Jag har förberett en smörgåstårta jag ska bjuda på (ja, vi måste ju faktiskt äta nångång)...
E ska ta med sig dryck.
M ska stå för frukt, kaffe/te.
A skulle visst baka något fikabröd o ta med!

Det är nästan så man längtar lika mkt efter maten & fikat! :P

Det ska bli underbart att få pyssla igen! Vi ska ses klockan 12 och kör på så länge vi orkar.

Jag får skylla mig själv om jag inte fixar någon av tentorna, för jag kan inte påstå att jag ansträngt mig alltför mkt till dessa två kommande tentor (som är tisd o fred nästa vecka). Men livet pågår ju här och nu - och jag vill inte missa det roliga livet har att erbjuda! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback