Mer kort

Lite fler kort, som jag fick gjort på pysselträffen förra veckan! Ni får ha överseende med bildkvaliten och fotografens (icke) fotografiska förmåga... ;)

Stämpelmotiven är målade med distresser. Första gången jag färglägger med det. Distresser är egentligen stämpelfärg, eller refillfärg till stämpeldynor kanske jag ska säga. Det är flytande på flaska. Någon smarting kom på att man kan färglägga med färger och det är tydligen himla "inne" i scrappingsvängen att måla med dessa. Tyvärr har jag inte råd att köpa på mig alla färger, men jag har en liten räddare i nöden som ska skänka lite färg till mig!!! :D


55217-31

Alve´s kort, han blir 2 år i februari.


55217-33

Indy´s dopkort. Hon döps den 10:e februari i Hammarby sjöstads-kyrkkapell.
Fin och passande stämpel va?!



55217-32

Ett grattiskort till någon. Det är tänkt till Elli som fyller i februari, hoppas jag kommer ihåg att skicka iväg det!
(synd att kortet blev så mörkt...  för det här kortet är jag faktiskt nöjd med. Enkelt och lite gulligt + att jag tycker att målningen blev himla bra).

Kommentarer
Postat av: Popprinsessan

Otroligt vad du är duktig! Önskar att jag är lika kreativ som du är.

2007-01-11 @ 17:43:36
Postat av: Jennie

Du e så himla duktig!!! Jättefina kort!

KraM!

Postat av: Sara

Tack... vad snälla ni är! Men jag är ingen konstnär, som en viss annan person här är......

2007-01-14 @ 12:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback