Min dag

Imorse åkte jag och tränade... men nu tror jag att det är en förkylning eller nåt på gång, så snart är jag väl ur gängorna igen. :( Jag som precis kommit igång igen. Halsen gör ont och näsan rinner... Jag är inte förvånad med tanke på att Stina drar hem en massa skit.

Jag pluggade lite idag. 1½ timma medicinsk terminologi, inte helt fel! Sen sov jag lite middag i mina föräldrars sängar. Sköööönt! På tal om mina föräldrar så har dom det jätteskönt där borta i Thailand. Lite för varmt nästan... 40 grader. Igår skulle dom ut på en heldagsutflykt med båt. Ska bli spännande att höra hur det var. Maten var god och folket så vänliga så vänliga. Men något säger mig ändå att dom inte kommer åka dit igen... tror mamma tyckte flygresan var enormt jobbig. Men det är vad jag TROR alltså.

Hämtade barnen på dagis. Vilket projekt det är med två stycken på två olika avdelningar. Stina sken upp som en sol även idag när hon fick syn på mig! Hon blev fullkomligt lycklig över att se mig. Då värmer det i mammahjärtat. Hem och av med alla vinterkläder. Pausade i 30 minuter och sen på med alla ytterkläder igen.... nu in till stan. Sonen skulle klippas och det gick ju bra. Visade Stinas bångstyriga hår med de stora lockarna... frisörerna tyckte att jag skulle klippa av henne rätt mycket hår, för då växer det ut tjockare hår med mer styrsel. Så upp med henne och klipp, klipp... *vrååååål*. Hon gillade det INTE!!! Men nu är det gjort och nu får håret växa fritt....

Handling på Maxi och sen hem. I säng med barnen och nu är det dax för mig själv att krypa ner.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Popprinsessan

Du får desinficera Stina innan du tar in henne där hemma, hahaha.. Jag tycker förresten att hon hade ett härligt hår, hoppas hon får mer lockar :)
Krya på dig där hemma, satsa på Echinagard direkt när du känner dig sjuk. Det brukar funka för mig, fast å andra sidan är det lite svårare när man har blivit smittad av barn. Jag ska ut på praktik om några veckor, så jag lär ligga då jag med.

2007-02-02 @ 09:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback