Stor dag idag!

Imorse klockan 9 var det dax för lilla S att skolas in på dagis! Det kändes faktiskt helt rätt att skola in henne nu (var lite orolig för att jag skulle tycka det var alldeles för tidigt). Väl på dagis knallade hon helt orädd och oblyg in i rummet, började utforska varenda vrå och tittade o kände nyfiket på en del leksaker. Hon var så glad så glad! Det här kommer bli bra. Hon kommer få skoj där.

I eftermiddags blev det en tur till stan, jag skulle plugga på biblo medans Max o barnen besökte Busborgen. Började med en liten tripp in på Panduro, köpte bara papper. Inte de finaste, men va 17 - det var ju rea! :) Sen ett besök in på Polarn & Pyret där jag köpte jättebra vantar till Stina. In på Pressbyrån och köpte den nya, första svenska scrapbooktidningen - hurra, nu har jag kvällslektyr! :) Sen gick jag till biblioteket. Orkade stå ut i hela 1.5 timma innan jag totaltröttnade. Gick och tog en sushi och sen blev jag hämtad. På vägen hem behövde vi veckohandla lite, 1.5 timma senare var vi hemma.

Nu är det dax att läggaq sig i sängen. Måste vara utvilad imorgon när mina små grå ska bli gnuggade och pressade till deras yttersta förmåga. Hua!


55217-30

Avslutar med en bild från september, då Elea var på besök hos oss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon ÄR ju för söööööt! :) Klart att hon kommer att ha det bra på dagis, hon kommer nog ta för sig om det behövs. Kul att det går bra med inskolningen.

2007-01-09 @ 21:11:51
Postat av: Sara

Jo, hon är rätt go! :)

2007-01-10 @ 08:35:41
Postat av: Jennie

Åh vilken söt bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback