Tankar på Småland

55217-17

Tänk att man, över 2 år senare - kan sakna ett hus, ett område, dofter, gräs, gatan, miljön, sjön, människorna... så mycket. När jag tittar på den här bilden känns det så mycket olika känslor inut i mig. Överlag endast positiva minnen och upplevelser... men det bästa av allt är att jag känner en sån stor ensamhet och ett stort avstånd till mina föräldrar och andra nära & kära. Det är tur jag känner det, för annars skulle jag packa ner alla våra grejer och illa kvickt flytta ner igen!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det blev strömavbrott när vi messade i söndags och sen fick jag inte tillbaka internet på... ja, tisdag eftermiddag eller nått sånt! Nu trodde jag nästan att det blev strömavbrott igen men det var bara Ronja som släckte & när inga andra lampor var tända och det är kolsvart ute så... ! :)

Dina känslor verkar tudelade. Jag känner igen. Jobbigt.

Kram!

Postat av: Sara

Hej! =)

Ja, jag förstod att strömmen försvann... oj, det var lång tid utan internet! ;) Och vet du vad jag har glömt: ni har ju haft 1-årigbröllopsdag!! Tjohooo, grattis till erat första år som gifta! =)

Kramar!

2007-01-18 @ 09:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback