Läkarsamtal

Imorse ringde läkaren som bestämt. Det var den braiga (och lite småsnygge) läkaren som tog emot mig på akuten. I alla fall... han har sjukskrivit mig hela augusti ut. Han berättade även att han inte tror att jag kommer vara i skick att börja plugga igen den 3:e september. Han sa att jag kan vara sjukskriven 2 månader till, 6 månader eller 1 år till!!!!!!!!!!!!!!!!! FAAN, rent ut sagt. Han berättade vidare att jag måste ta små, små steg framåt.. gör jag inte det, riskerar jag men för livet. Det är så mycket jag känner, dubbla känslor för framtiden... men innerst inne vet jag ju att det är hälsan som får gå först - såklart.

Igår kom barnens farfar och fru och hämtade Stina & Edward. De ska bo där hela veckan, de kommer åter på lördag då Stina fyller TVÅ år!! Idag skulle de till Skansen.
Max började jobba idag, så det är väldigt lugnt och skönt här hemma. Nästan för lugnt.... att man aldrig blir nöjd!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh herre gud! Jag har fått för mig att fästingar med TBE inte är så vanliga där ni bor - att det är här hos oss de härjar. Jag tänkte häromdagen på nått som tyckes "göra sense" när jag tänkte det men nu när jag tänkte skriva ner det såg det ut som rappakalja.
Ett år! Det får vi ju verkligen hoppas på att det inte blir!
Vännen, vännen!
Kramar till dig!

2007-08-02 @ 17:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback