Lördag

Jag är verkligen på bättringsvägen! Idag har jag nämligen pysslat ihop några kort och jisses vad jag NJÖT! Fy 17 vad jag har saknat att pyssla. Gav mig själv en liten pysselpresent idag och köpte 100 mönstrade papper. Men sen får det verkligen vara nog med pappersköpandet... det är inte länge sen jag köpte 172 mönstrade.........

Har tagit det lugnt idag. Just nu är barnens farbro här och Max han lagar middag, det blir grillat med klyftpotatis!

Imorgon kommer farfar & A-B och hämtar barnen. Kommer sakna dem MASSOR, samtidigt som jag verkligen ska vila!

Tjo hej!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Appropå att pyssla så är du kortmästarinnan nummer ett! Tjitt vikket snyggt kort jag fick!!! Tusen tusen tack!!! :) :) :)

2007-08-02 @ 17:35:17
Postat av: Sara

Jennie: kul att du tyckte om det... !!

2007-08-03 @ 10:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback