Stina & telefonen

55217-21

Stina blir påkommen med min telefon........... :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj, hon blir ju bara mer och mer lik dig, kul! :)

Trist att höra om sjukskrivningen! Låter helt osannolikt alltihop, har aldrig hört talas om något liknande. Var det TBE du hade? Jag ska vara VÄLDIGT noga med fästingarna nu på Gotland, det är en sak som är säker!

2007-08-01 @ 09:16:01
Postat av: Sara

Anna: ja, det är TBE jag har åkt på. :( Ja, du får verkligen se upp för fästingäcklena på Gotland!!!!
En bekan till oss fick en fästing mellan benen..... så även dit letar dom sig!!!!

2007-08-01 @ 15:50:48
Postat av: Jennie

Vilken underbar underbar bild på toksöta lilla Stina med de underbara underbara ögonen & reklammakarnas drömögonfransar! Tack! :D

2007-08-02 @ 17:29:43
Postat av: Poppis

Synd att vi kunde ses idag, men vi får försöka hitta en annan dag. Hoppas verkligen att du blir bra snart, TBE låter grymt läskigt!
Hon är ju såååå söööööt, exakt din mun har hon och jag älskar hennes hår!

2007-08-02 @ 17:36:44
Postat av: Sara

Poppis: tycker du att hon har min mun?! :)
"Synd att vi kunde ses idag"...
Själv tycker jag det var synd att vi INTE kunde ses.. ;)
Hoppas vi hittar en annan dag!!
Kram

2007-08-05 @ 20:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback