Torsdag hos Farmor & Anders

Hux flux fick jag för mig att följa med till Katrineholm... Hämtade ut 2 rör med Citodon innan vi åkte, tordes inte åka iväg med bara några stycken. Bilresan gick bra, fick bara blunda ibland för att inte bli alltför illamående.
På kvällen ville jag följa med Max och handla lite (han protesterade dock, det har han gjort helt o hållet till att jag följde med hit... Han tycker jag ska ligga hemma i soffan och vila i lugn & ro. Det han inte förstår är att detta är min enda "resa" och att jag kanske vill se något annat än tv-rummets väggar. Eftersom jag kände att jag förmodligen skulle orka med en bilresa hit, tyckte jag att jag lika gärna kan ligga i soffan här likväl som hemma). I alla fall. Jag följde med till ICA, men väl där inne fick jag världens yrsel/illamående-attack!!!! Fick rusa ut och sätta mig på en bänk och hålla mig för att inte spy. Fy, det var hemskt!!! Så oväntat det kom och så fort!! När ska jag bli bra egentligen?

Idag mår jag sådär. Inte kul att börja morgonen med två Citodon, det var det faktiskt länge sedan jag gjorde.

Strax ska Max o Stina åka iväg och förhoppningsvis köpa en ny kamera. ÄNTLIGEN!!!!!! Så snart kommer det kanske lite bilder här på bloggen igen. Vore trevligt!

Edward är med farmor på jobbet (förskolan) och leker säkert så det står härliga till! :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Kan du vara vaken efter du tagit Citodon? Jag fick sånna efter en artoskopi i min handled & jag somnade av en enda tablett! Jätteläskigt! Men de tog ju bort "det onda".

2007-08-02 @ 18:08:20
Postat av: Sara

Jennie: somnade du utav Citodon??? Jisses, undrar hur du då hade blivit av all den morfin jag fick i mig förut??! ;)

2007-08-03 @ 10:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback