Ynka pynka..

Hej!

Jag skriver några ynka pynka rader + att det sammanfattar ungefär hur jag känner mig.

Jag är fortfarande sjukskriven och mår rätt dåligt. Jag börjar iofs kunna vara uppe på benen mer och mer. Men yrseln är inte rolig + att från igår har jag haft väldigt ont i huvudet. Är rädd för att det är på G att bli hjärnhinneinflammation. I fredags var jag ner och tog en massa prover, får svar om ca 1 vecka.
Jag har ätit klart dunderkuren mot ev. borrelia och visar inte blodproverna på TBE vette 17 vad detta skulle kunna vara! Då får de väl gå vidare och göra skiktröntgen av hjärnan. Yrseln kan man få dras med i flertalet veckor... Att vara däckad i 2 veckor är ingenting när det gäller fästingbett. Bara borrelia kan ställa till det i minst 1 månad.
Det är dumt att det inte finns något att göra mot TBE... och inte blir det bättre av att tänka på att min klasskamrat dog av just TBE. Men dödligheten är mindre än 1%, så jag borde väl lyckas låta bli att tillfalla den statistiken?!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad skönt att höra ifrån dig! Har varit utom mig av oro!!!
Jag håller alla tummar & tår (& tassar) för att det inte är TBE & att du slipper hjärnhinneinflammation!!!
Fästingar borde utrotas! Vad gör de för nytta i naturen???
Söta lilla vännen min! Jag tänker på dig!
Miljonmånga kramar!
~ J

2007-07-09 @ 13:00:36
Postat av: Poppis

Men åh gumman, det var inte alls roligt att höra. Jag hoppas verkligen att det blir bättre snart. Låter jobbigt med yrseln, krya på dig tjejen! Kramen

2007-07-09 @ 19:27:08
Postat av: Jennie

*tjocka lilla jag kramar om dig jättestort*

2007-07-11 @ 09:03:56
Postat av: Sara

Jennie; vad menar du med: *tjocka lilla jag kramar om dig jättestort*
:P :P :) ;)

2007-07-18 @ 07:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback