6:e juni

Bror med sambo och deras underbart söta döttrar dök upp vid 10.30, jag var i full gång med att klippa gräsmattan i gassande solsken! Slog mig ner i skuggan och bara njöt av att vara hemma med nära & kära. Bjöd på sill & potatis-lunch i skuggan. Vi alla tog det sen lungt på madrasser på gräset... barnen skuttade runt och var glada att leka med varandra.

På eftermiddagen åkte vi till Ekeby ridskola och var med på deras aktiviteter. Det var riktigt trevligt!! Stina var jättefascinerad av hästarna och kossorna. Vi gick tipspromenad, var inne i stallet och tittade, pratade med bekanta, barnen red på hästar och åkte på kosafari! :)  En riktig trevlig eftermiddag.

Sedan åkte vi hem till mor & far på middag... Mycket god mat förtärdes, alldeles för mycket mat blev det. Att hon alltid ska laga så mycket och många olika rätter!! Jordgubbar och grädde och sedan en supersmaskig paj med vaniljsås bjöds det också på. Sen var det PROPPfullt! Klockan blev mycket och barnen var trötta. När barnen började spåra ut var det dax att åka hem, det blir lätt lite light-kaos med fyra små barn! :)

Haft en underbar dag. Nu väntar sängen och imorgon är det jobb igen! Ska bli kul, för imorgon ska jag äntligen få vara med på de arbetsuppgifter jag SKA göra i sommar! Tjohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback