Aj aj

Jag har fortfarande ont i bihålorna.. AAAJ och NEEEJ, vill inte!!!!

Kalasande och lite pyssel blir det iaf, det tänker jag inte hoppa över! och kan jag hoppa över, så mår jag alltså inte SÅ dåligt. Bra tecken! :)

Stina verkar ha kommit in i att vakna som hon gör i veckorna... så hon vaknade även idag 06,30... huh! Inte vill hon leka själv heller, så vad gör hon då.. jo, hon går och väcker Edward! Vi har alltså varit igång ett tag här hemma, har faktiskt hunnit städa en hel del + tvättat två maskiner! Inte illa för att vara mig.

Hoppas poolen kommer på plats snart, för ska det fortsätta vara sånt här väder kommer jag inte stå ut annars. Och nej, jag tänker inte sätta upp den själv. Nån måtta får det vara! ;)

Ha en bra dag!

Ps. Jennie, ni finns i mina tankar.. Det hoppas jag att du vet! Ds.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack söta rara! Och du i mina! Och det hoppas jag att du vet. *kramas om!*

2007-06-12 @ 21:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback