Dag 2

Idag har det varit lika bra! Imorse bjöds det på frukost; två olika sorters bröd, ost, grönsaker och färsk ananas!! Mmm! Vi satt ute i morgonsolen och bara njöööt av det goda!

Det har gått bra för mig, person X får man ta för vad X är. Mig kör man INTE med, det är då ett som är säkert!!! Tror jag har markerat det. X frågade mig hur gammal jag var, jag svarade och då sa X "Bra, för det är inge vidare med personer som är för unga"... ?! Aja, skit i X. Jag gillar de övriga jättemycket!! Trevliga hela bunten, sekreterare som läkare! En läkare på avdelningen är så jäkla skojig!!! Han är en frisk fläkt kan jag lova. Man blir glad av att bara titta på karl´n. Gillar hans humor! :-)

Det kommer bli en lärorik sommar, det är jag säker på. Men det blir nog även "tungt"/ledsamt... Ibland ser man info man inte vill se. Tyvärr.

Imorgon är det ledigt och det ska bli skönt! Mest för att slippa dra upp barnen! Bror och hans familj kommer hem hit på förmiddagen, jiihooo! Ska bjuda på lite sill-lunch och på eftermiddagen ska vi åka till Ekeby, där anordnas det lite hästridning, kaninhörna + mer barnvänliga saker. Efteråt åker vi alla hem till mamma & pappa och äter middag!! Trevligt med en riktig familjedag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback