Första dagen på jobbet

*pust* säger jag bara.

Nu har det varit full rulle sedan 05,40 imorse, tills nu 20,10!!! Hade en halvtimmes lunch och två kafferaster, sen har det bara kört på. Det är många nya ansikten att hålla reda på, för att inte tala om alla nya namn!! Alla sekreterarna verkar jättegulliga! Det här kommer bli en bra sommar! Imorgon bjuds det på frulle och den 14/6 är det lunchknytis, trevligt! Måste bara komma på vad jag ska bidra med.

Måste köpa mig ett par vettiga inneskor, det håller inte annars. De jag har nu är alldeles för platta och det är inte bra vare sig för fötter eller rygg.

Det har varit en jättebra dag, men jag har även insett att jag aldrig, aldrig vill jobba heltid! I alla fall INTE när man har små barn. Det är då ett som är säkert!

Ska snart sova! Känns kul, för då är det snart imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: Popprinsessan

Grattis till första dagen, skönt att det känns bra. Första veckan är ju oftast tyngst, man blir så trött av alla nya ansikten och alla nya intryck. Hoppas du trivs där hela sommaren.

2007-06-04 @ 20:43:20
Postat av: Anna

Kul att du gillar det redan första dagen! Själv tycker man ju alltid att det är hemskt de där första dagarna när allt är nytt och man måste lära sig fort, fort för att känna sig nöjd.
Håller helt med dig om heltid! Jag tycker alla borde få kortare dagar, även om man inte har barn. ;)

2007-06-04 @ 21:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback