Hjärtat

Dagen skulle kunna ha blivit bra! När jag kom till jobbet var det full fräs på en gång, men vid 10-tiden kände jag att jag hade full kontroll igen och att det nog skulle kunna gå bra idag. Vid 10,30 ringer de från dagis och säger att Edward har hjärtrusning. Det hade hållt på i ca 15 minuter och slog fort som attan! Försökte samla mig, avslutade det jag höll på med och så kom Max o hämtade mig. Vi hämtade Edward, som då mådde bra... åkte och käkade lunch och sen hem och tog det lugnt. Max åkte tillbaka till jobbet. Hämtade liten Stina klockan 15 och hon blev så glad att se mig! Hennes leende gick rakt in i mitt hjärta, älskade tokfia!

Har klippt gräsmattan, så nu ser det okej ut här hemma igen.

Idag har jag kopplat av helt och hållet från jobbet. Imorgon är det tisdag och sen är det bara fyra dagar kvar tills vi (ett tjejgäng) åker iväg till Leksand på pysselmässa!!!! Tjiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback