Lite kort

55217-20
Ett kort till Agnets arbetskamrat som gifte sig i våras.


55217-19
Ett kort som min morfar bad mig göra till hans kompis som fyllde 75 år.



55217-18
Ett kort jag gjorde till min goa plastsvärfar. Han i sin tur skulle ge den till sin brorsson.


55217-17
Ett kort jag gjorde till Agneta. Hon skulle ge det till sin brorsdotter som konfirmeras nu i juni.


Det har varit dåligt med bilder på sidan.. men det beror ju på som ni vet, att "någon" har saboterat kameran. Men en ny ska beställas så fort M får tummen ur...  och då hoppas jag att det kommer upp lite fler bilder.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag saknar bild på det vackraste kortet av dem alla! Det är brunrosa! Eller nej förrsten, de TVÅ vackraste av alla! Ett som är lilarosa också!!! VAR ÄR DE VACKRASTE KORTEN NÅGONSIN? :D :D :D

2007-06-19 @ 23:31:40
Postat av: Sara

HAHA, du är rolig du... men de vackraste korten är inte gjorda än. Men du, det brunrosa var ju inte så himla roligt.... men jag är glad att du tyckte om det! :)
KRAM!

2007-06-21 @ 19:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback