Lyckad dag!

Det har varit en bra dag idag.. förutom två idiotiska kommentarer av I! Alltså ibland blir man mörkrädd hur folk tänker. Hon sa något som jag gått och grubblat länge på idag, så mycket att jag faktiskt funderar på att säga något om det imorgon. *skakar på huvudet åt henne*

Idag hade vi lunchknytis på jobbet. De brukar ha det varje år och även strålenheten + kemiingenjörerna är med på det. Det hade dukats upp långbord ute i solen (och blåsten...) Vi fick en liten försmak av midsommar, himla mysigt! Jag blev så GLAD... för den silltårta jag gjort  (jag vet att det låter lite halvskumt med silltårta... ) blev TOKUPPSKATTAD!!! Inte trodde jag väl att folk skulle gilla den SÅ mycket!!! Först frågade några läkare om de kunde få receptet, "ja visst", tyckte jag... men efter dem så var det i princip ALLA som kom fram och frågade om jag inte kan ta med mig receptet redan imorgon (eftersom många går på semester nästa vecka). Detta skulle de bjuda gästerna/familjen på på midsommar. Verkligen jättekul att de blev så kära i den.

Inatt kommer vi sova skönt. Max har nämligen varit och hämtat våran nya säng. Ska bli så SKÖNT med en 180-madrass, eftersom vi alltid har minst 1 barn mellan oss och den stackaren alltid hamnar i skarven...

Nu ropas det att middagen är klar!

Imorgon är det sista dagen med I, på måndag ska jag klara mig helt själv! Iiiiih! :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Nej Sara, det låter inte halvskumt med silltårta - det låter HELSKUMT! :P
Mörda I!!! APARG på kärringen är jag!!! Kan inte smälta det du berättade!!! *Iiiiiiiiiiiiii*

2007-06-19 @ 23:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback