Sista dagen ledigt innan ny vecka

Igår var vi duktiga och var ute i trädgården och fixade. Vi körde ett par kärror med skit till tippen, så nu ser det mycket finare ut på vår framsida (som tydligen alltid blir utsedd som någon slags tillsvidare avlastningsavfallsstation).

På eftermiddagen var vi hem till min far. Han blev jätteglad när vi kom hela familjen och det tror jag det, att sitta där hemma helt "instängd" vecka efter vecka är nog inte så skoj. Kändes bra efter besöket, liksom kul att ha gjort en människa lyckligare för dagen.

På kvällen invigde vi den nya soffan med en (dålig) film. Soffan var så skön att jag somnade...

Idag bär det av in till stan. Ska köpa lite nya kläder och sen ska vi iväg och fira Max bror som fyllde år förra helgen. Även barnens farfar och fru kommer dit.

Nähe, plikten kallar...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag tror att alla har sånna avlastingsavfallsställen & att dem som påstår att de inte har nått sånt ljuger!!!

2007-06-19 @ 23:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback