Slut

Skulle kunna skriva massor om mina dagar. Om en läkare - men jag orkar inte. Är helt färdig.

Idag kom Eva förbi jobbet och gav mig en oväntad present - hon hade köpt en jättefin pysselväska jag suktat efter länge!!!!!! SÅ SNÄLLT av henne!!!!! Det räddade min dag.

Idag har barnen dansat runt midsommarstången på dagis. På eftermiddagen var det öppet hus för föräldrar och andra - mormor gick det i 1½ timma. Tur vi har henne. Tanken på att ingen skulle ha kommit till våra barn hade gjort ont.

Igår hade vi Anders & Agneta här. De hämtade barnen och hon lagade middag, så skönt att slippa det! På kvällen badade de i poolen, 22 grader klockan 21. Inte så illa.

Imorgon bär det av till farfar´s stuga  utanför Sigtuna. Vi tänker bojkotta det traditionella midsommarfirandet i "byn", istället ska barnen få göra en egen midsommarstång hemma hos farfar. Det kommer bli mysigt det också. Jag känner att jag inte orkar flänga runt med barnen.... vill ha en lugn helg! Ska bli skönt att få äta gott och bli ompysslad.

Så jag försvinner ett par dagar och samlar nya krafter tills måndag.

Trevlig midsommar!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hoppas att ni har en fin midsommar!! :D KRAM!!

2007-06-22 @ 16:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback