Söndag

Gårdagens kalas + besök hos Eva var toppen! När vi kom var alla barnen i full gång med att bada. Det var ju bra att vädret är som det är så vi kunde vara ute hela tiden. Det bjöds på grillad korv och barnen fick glass, maränger, banan och strössel till efterrätt. Det var en annan mamma där och det var lite kul att prata med henne då hon kände till några gamla gymnasiekompisar till mig + en del folk från Kolbäck, eftersom hon själv gått på gymnasiet i Hallsta.

När kalaset var slut så hoppade jag och Eva in i hennes nya pysselrum ute på gården! Det var ett jättebra rum och det bästa av allt var att det var svalt där inne! Jag älskar att vara där hemma när Markus är ledig, för då bjuds det alltid på så god mat! Igår till middag fick vi en jättegod sallad och hemkokt, supergod salsa! Mmmmm! Alldeles lagom en varm sommardag. Vi blev inte sena (kors i taket!), utan vi var hemma till 21.30!

Vi alla har sovit nere i källaren inatt eftersom det är så svalt här. Tyvärr vaknade Stina redan 05,30 imorse!!!! Känns som att vi har varit uppe en halv dag redan.

Nu är det fix med poolen och i eftermiddag ska vi in till stan och gå i svala affärer. Jag måste köpa mer kläder och barnen behöver mer sommarkläder. Bara för att vi handlar mer sommarkläder kommer det säkert bli en massa regn.

Idag ska jag njuta av min lediga dag!

Kommentarer
Postat av: Jennie


Haha - som när vi köpte poolen 2005! Först var det tokvarmt, så varmt att vi köpte poolen. Sen när den var byggd (tog ju massa tid att gräva & fixa eftersom marken var tvungen att vara PLAN och att vi grävde ner den kanske 30-40 cm... iallafall när vattnet levererades så BÖRJADE DET REGNA! *hahaha*

2007-06-12 @ 21:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback