Fredag idag

Bihålorna värker idag med, härligt härligt! Inga linser kan jag ha heller på grund av ögoninflammationen, härligt härligt!

Snart kommer svärfar och då ska Max och han ut i trädgården och fixa. Själv tänker jag lägga mig på soffan och försöka plugga lite (och vila). Jag tänker inte laga någon lunch, så det får herrarna fixa själva. Spännande... (eller inte). Kjelle ville hämta barnen på dagis, så go ahead! Då sticker Max o jag in till stan för att återlämna apparaturen till EKG-registreringen. Vill följa med, för jag har inte varit ute på ett par veckor, typ.

Ikväll blir det lugnt. Precis som övriga kvällar.

Imorgon är vi bjudna på middag hos farbror Henrik. Jag har fixat så att mina föräldrar kommer hit och lägger barnen. Vi käkar, tar en film och sen åker vi hem, så det blir inte så sent. Jag måste ju vara pigg och någorlunda kry tills söndag då det är P Y S S E L-träff! Då kommer även två tjejer från Västerås till orten för att vara med! Jippiii, skojigt! Det är väl min höjdpunkt bland värkattackerna.

Ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Härligt!? Ja, men va bra att du ser positivt på det iallafall *lika ironisk som du*

Hoppas du får en fin helg och att värken ger med sig och att du får en underbar pysselträff!

Kram!

2007-03-30 @ 14:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback