Hej å hå

Jaha, det var intervju idag. 1½ timma tog det. Det var den biträdande klinikchefen som intervjuade mig, en jättetrevlig kvinna!! Väldigt omtänksam och förstående. Efter mycket prat så bestämde vi att jag ska börja där...
Fick bestämma helt själv vilka veckor och om hel eller deltid. Så nu har jag tagit på mig jobb från 4:e juni tills 17:e augusti.... heltid. Jisses, jag har inte jobbat heltid på typ 7 år!!! Dom har flextid, så detta ska nog bli bra. Jag ska dock försöka vara där 7.30 och jobba tills 16.15.

Fick träffa några medicinska sekreterare, kanslisten, några läkare + sjuksyrran som jobbar där jag ska vara. Alla var så  trevliga så, men en såg ut som en riktig argbigga....

Jag ska alltså sommarjobba som kanslist på Onkologen. Det blir nog bra! :-)


Kommentarer
Postat av: Anna

Oj vad duktig du är som jobbar hela sommaren! Jag vill aldrig jobba mer än halva och det trots att jag verkligen behöver pengarna. Har den inställningen att jag MÅSTE få vara ledig också, men det är nog ganska dumt just i sommar eftersom jag förmodligen inte får något studiemedel i höst. :)

2007-03-13 @ 18:59:17
Postat av: Popprinsessan

Åh, grattis!! Det gick ju snabbt, säkert för att de hört från Örebro vilken duktig o flitig student du är :) KRAM!

2007-03-13 @ 20:56:58
Postat av: Sara

Anna: ja, tycker också jag är rätt duktig! :) Men så "brinner" jag ju också för det jag ska pyssla med.. det gör väl sitt till antar jag.

Barnen är mitt största argument till att ev. inte sommarjobba... vill inte ha dem på dagis alltför mkt om somrarna, vill ju ge dem roliga sommarminnen också! I sommar kommer det lösa sig bra.. Jag kommer först ha dem 1-2 veckor innan jag börjar jobba och sen blir det även 2 veckor innan jag börjar skolan. Dessutom blir det en mjukstart när skolan börjar, så jag hoppas att jag kommer kunna ha dem mycket hemma då med.
Farmor ska ta dem 1 vecka till landet och farfar vill låna dem ett par dagar till sitt lantställe. Mina föräldrar kommer göra mycket på "hemmaplan" med dem, typ pic-nic, Parken Zoo, Åsby (hälsa på djuren), bada här hemma i poolen osv.. så jag är övertygad om att de kommer få en urbra sommar ändå. PLUS att Max kommer vara hemma med dem ett par veckor också!!

Poppis: hahahhaa... tror jag iofs inte. :)

2007-03-13 @ 22:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback