Idag

Jag och Stina var in till sjukan imorse. Hon gjorde en pencillinprovokation och tack och lov visade den ingenting! Det KAN komma reaktion på detta även imorgon, men än så länge se det lovande ut!

Igår kväll åkte jag och hämtade Agneta. Så nu tar hon hand om barnen så att jag kan få plugga i lugn och ro.

Imorgon klockan 16 får ni hålla alla era fingrar för min Max. Han ska på en tredje intervju för en tjänst han verkligen vill ha. De hade kontaktat honom igår och frågat om han fortfarande är intresserad och ja, det är han ju. De tyckte dock att han krävde för mycket i lön (snåljåpar! ;)), så om de bara kan komma överens om lönen borde det inte vara några problem. Hoppas, hoppas... !!!

Vad gäller sonen så orkar jag inte dra allt nu. Men det kommer, det kommer...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Om Stina - Vad skönt! Håller tummarna för att det inte blir någonting idag!

Om Max - Snålisar! Hoppas!

Om Edward - KRAAAAAM!

Till dig - En gul tulpan & en kram!

2007-03-16 @ 08:49:32
Postat av: Sara

Jennie; tack. precis, hoppas! kram. TACK!

2007-03-16 @ 15:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback