Jobb

I morse ringde de från psyk (slutenvård) och ville ha in mig! :P De hade läst min ansökan och tyckte jag lät högaktuell för ett sommarvik. - men si fick dom!! Det gäller att vara ute i god tid...
Men okej, får väl erkänna att den tjänsten hade varit otroligt intressant - men men.. det här kommer bli bra det också!

I eftermiddag är det besök för sonen hos kardiologen. Hjärtultraljudet ska äntligen göras. Efter det hoppas jag att en stor sten kommer släppas från mitt hjärta. Även om resultatet är negativt, så VET vi iaf något.

Ikväll ska vi hämta svärmor i Eskilstuna. Hon kommer hit och styr upp familjen tills på söndag! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror du ska vara glad över att du slipper psyk, det finns väldigt många underliga personer där. Har träffat dem ibland, eftersom de får permiss ner till stora caféet och det är inte alltid så kul om man säger så... ;)

Hoppas det gick bra med sonen! Skönt för er att ÄNTLIGEN få veta och slippa undra. Tycker det är dåligt att man ska behöva vänta så väldigt länge! Okej, om det gäller en vuxen person, men när det gäller ett barn borde det gå fort som sjutton.

2007-03-14 @ 16:24:23
Postat av: Jennie

Kram.

2007-03-15 @ 08:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback