Kalasande

Igår var det kalas här! Hej å hå. Det var mycket innan det här kalaset och det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. Men jag tror sonen är nöjd.
Jag hade iaf gjort en nyckelpigetårta som han så gärna ville ha.

Eva stannade kvar efteråt så vi kunde pyssla. Markus (henns karl) kom också över och jag bjöd på middag. Inte helt kul att bjuda en duktig krögare på mat..... Men han mumsade på rätt bra! :-)
Pysslade till 23.30, sen somnade jag skönt i min säng.

Idag är nästa hulabaloa. Farfar & Ann-Britt, Anders (ja, farmor är ju redan här...) och farbror Henrik kommer på lunch och fika. Jag hade bara tänkt fika, men Max bjöd in dem på lunch... så vad han ska  hitta på har jag ingen aning om. JAG tänker iaf inte lyfta ett finger i köket idag, förutom den andra tårtan som ska bakas.

... 5 dagar kvar tills salstentan.....

Kommentarer
Postat av: Jennie

(Någon dag när jag blir vuxen ska jag fixa en kalender, antingen i pappersform eller på datorn, där jag ska skriva upp alla dagar så jag slipper skämmas och glömma allt jämt!)

GRATTIS till Edward!!! *"tjolivipp"*

2007-03-18 @ 11:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback