Min dag

Sonen vaknade lite småkrasslig i halsen... M lämnade barnen på dagis kl.9.
Klockan 12 ringer I och säger att Edward sitter och fryser.... M hämtar hem honom. Nu har han knappt någon röst kvar!! Han får alvedon och tar det lite lugnt. Jag går och hämtar lilla S klockan 15, farbror H barnvaktar Edward medans M är iväg på andra jobbintervjun på ett företag han var på förra veckan. Jag och S går hem till mina föräldrar. Dom är inte hemma, men vi går in och väntar... Min mobil ringer och jag hör mamma: "Var är ni?" Jag: "Ja, var är NI? Vi är hemma hos er ju!!". Mamma skrattar och säger att dom är vid oss... :-)

Imorgon ska jag och E ha en mysdag. Det får bli en pyjamasdag för honom, en del TV-tittande, lite datorspelande kanske och om han orkar lite pyssel. Imorgon var det nämligen tänkt att jag skulle åka iväg till Eva och pyssla!!! Men så gick det med det.... Snyft. Aja, inget o gnälla över egentligen - huvudsaken sonen blir frisk!!

Nu är jag så trött så trött... ska gå och lägga mig strax innan ögonen hoppar ner och lägger sig här på bordet.
De övriga som är här ska se på Dexter, men jag orkar bara inte....

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback