Min lördag utan röst

Natten som var var helt enkelt för jävlig. Somnade vid 3.30 och fick sova till hela 5.30 då Stina vaknade.

Kände mig mycket, mycket bättre när jag vaknade imorse... ingen feber just då! Däremot så hade alla symtom förflyttats till halsen. Jag har INGEN RÖST!!!!

Följde med och firade morfar!!!!! Gubben blir 90 år imorgon.... NITTIO ÅR! Då har man varit med om del grejer i livet. Det var jättefin mat vi blev bjudna på, synd bara att jag inte kände någon som helst smak!!! Ett bevis på att jag inte är riktigt frisk, var att jag inte ens åt halva efterrätten som var pannacotta, smaksatt med Baileys.

Nu hoppas jag innerligt att jag inte smittat någon!!!

Imorgon kommer bror med familj hem till oss och firar Edward lite grann... och när jag ändå nämner Edward, så gick hans hjärta igång lite fortare idag igen. Ingen hjärtrusning, men det gick ändå för fort för att kallas normalt. Det gav med sig efter ett tag.. annars hade vi fått åka in. Detta hjärta... usch.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men stackars dig! Det är ju så frustrerande att inte ha nån röst! :( Varm oboy med Dr Dryels i? Om du har ont, menar jag.

Ja... hjärtat. Åh vännen, jag vet inte vad jag ska säga!!!

K R A M

2007-03-25 @ 16:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback