Min tisdag

Max vabbar med Edward idag. Stina ska till dagis.

Jag ska tentaplugga nere i min nya pysselhörna (!!!) som Max så snällt hjälpt mig att fixa iordning! Han ledsnade helt enkelt ihop på att ha alla mina pysselgrejer på matsalsbordet. :-)

Kl 14 ska jag befinna mig på sjukhuset för en sommarjobbsintervju. Ska bli himla spännande att se vad jobbet går ut på egentligen. Men hur som, så tror jag faktiskt att jag vill ha jobbet. Det betyder att jag kommer kunna handla en del pysselgrejer!!!

Håll en tumme för mig klockan 14 vettja!


Kommentarer
Postat av: Anna

Nu är klockan 13.50 och du är alldeles snart på intervju upptäckte jag. :) Det går nog alldeles utmärkt det där! Då kan vi tjenixa på varandra om jag får jobb i caféet. ;)

2007-03-13 @ 13:49:32
Postat av: Sara

Ja, det gick ju finfint det där!! Får du jobbet kan vi ju luncha ihop! :)
Har du inte hört något från dem än?

2007-03-13 @ 18:32:47
Postat av: Anna

Kul! Hoppas jag har samma tur. Förut var jag garanterad det där jobbet, men efter förra sommaren kan man aldrig veta. Får inte höra något förrän v 20 så det blir en låååång väntan.

2007-03-13 @ 18:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback