Resultat

Dagens tenta avklarades med ett VG!! :D :D :D :D

Nu kanske jag kan sova gott?!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hur kan du veta det redan??

Hur som helst - GRATTIS! Förstår inte hur du orkar satsa på VG hela tiden, men kul för dig iaf. ;)

KRYA PÅ DIG!

2007-03-24 @ 09:09:07
Postat av: Sara

Hon mailade oss igår och skrev att hon höll på o rättade tentorna och att vi skulle få resultatet under kvällen. Nu blev det väl inte direkt under kvällen vi fick reda på det, utan snarare under natten... Men whatever! :)

Jag satsar inte på VG! Den här tentan hade jag av förklarliga skäl inte kunnat pluggat till. Däremot var jag med på nästan alla föreläsningar (alla utom två)- och kommer ihåg mkt från dem. Plus att den här utbildningen och det här ämnet känns så rätt för mig, vilket gör att man får lättare att lära. Ja, kul är det iaf! :-)

2007-03-24 @ 09:12:32
Postat av: Anonym

YEY! :) :) GRATTIS :D :D Du är bäst!

2007-03-24 @ 11:08:25
Postat av: Popprinsessan

GRATTIS!! Shit du är så duktig och du är verkligen värd alla dessa VG, som du kämpar på där hemma med sjukdomar och barn. Krya på dig! KRAM

2007-03-24 @ 11:18:20
Postat av: Sara

Tack, vad snälla ni är!! :)

2007-03-24 @ 17:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback