Sjuk.. I G E N

Gårdagen var väldigt trevlig.

Mina föräldrar hämtade barnen på dagis och när de kom hem var redan Annelie med Emrik & Alve här. Edwad blev JÄTTEglad över presenten han fick från dem, det var någon slags robot?! Helt underbart att höra hans utrop när han öppnade paketet; "ÅÅÅHHH, WOW - titta!!! Precis en sån här som jag ville ha!!! Tack!!!". :D

Efter en timma kom mina två morbröder + Marjatta (frun till ena). Han fick någon legobyggsats av dem och det var också väldigt uppskattat. De höll på i 1 timma tills de fick ihop den.

Bjö på middag och så ytterligare en nyckelpigetårta.

De åkte hem vid 20.30 och då fick jag så ont i halsen + kroppen. Tog en Ipren och kröp ner och la mig. Imorse när jag vaknade hade jag ännu ondare, dock ingen feber. Hela dagen har jag legat uppbullad i soffan. Har försökt att skriva på hemtentan, men det gick inte så bra. På fredag har jag salstenta och det verkar inte bättre än att min käre far får skjutsa dig mig så jag får skriva den. Jag kommer förmodligen inte orka köra bil själv. Just nu gör det så ont i kroppen att jag inte ens tror jag kommer komma iväg.. Men helst vill jag skriva den här tentan så den är ur världen! Men vad gör man när huvud och kropp värker...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad jätteskojigt att Edwards födelsedag blev så lyckad! :)

En varm kram till dig som inte mår bra!

2007-03-21 @ 18:48:46
Postat av: Anna

Men herregud människa hur kan du bli sjuk så ofta? Äter du inte dina vitaminer? ;)

Kanske beror på att du har barn på dagis, de tar säkert hem massor med olika baciller.

Hoppas du orkar med tentan! Jobbigt att behöva återuppta pluggandet vid ett annat tillfälle annars.

2007-03-22 @ 06:58:38
Postat av: Anna

Men herregud människa hur kan du bli sjuk så ofta? Äter du inte dina vitaminer? ;)

Kanske beror på att du har barn på dagis, de tar säkert hem massor med olika baciller.

Hoppas du orkar med tentan! Jobbigt att behöva återuppta pluggandet vid ett annat tillfälle annars.

2007-03-22 @ 06:58:38
Postat av: Anna

Oops, jag råkade trycka på enter två gånger, skulle ju bara göra nytt stycke, men så hade knappen markerats. :)

2007-03-22 @ 06:59:18
Postat av: Sara

Anna: jag äter faktiskt inga vitaminer. Det kanske jag skulle börja göra? Tycker att jag äter så mycket frukt & grönt så det inte skulle behövas... men nu är jag desperat och är villig att testa alla tips som ges! :-)

Förmodligen är det barnen som drar hem en massa... Förra hösten hade vi ju en riktig rövare här hemma... då var det ju lunginflammation + förkylningar som härjade. Det var riktigt, riktigt jobbigt... Vilket det iofs är även denna gång. Jobbigt att aldrig få må BRA. Jobbigt att inte hela familjen mår TOPPEN samtidigt. Men nu är det vår och då brukar det bli bättre...

Jag ska fasen pallra mig iväg imorgon... I detta fall är jag riktigt jäkla egoistisk som åker iväg och sätter mig bland andra människor. I know.
Men jag klarar inte att ha den här tentan hängandes efter mig... En del säger att när man äter pencillin så smittar man inte, dock vet jag inte om det stämmer?!

2007-03-22 @ 15:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback