Sjukling

Ja, det är bara inse faktum - jag är sjuk! Jag är inte längre bara på G att bli sjuk, utan jag ÄR det! :(
Nu när det är massor i mitt liv jag behöver göra/skulle vilja göra!

Vad är det då jag har i agendan?

* Restaurangbesök  på lördag! Vill så gärna, men börjar tvivla på om jag verkligen fixar det...
* En bunt med kalasinbjudningar till Edward´s kalas!
* Rita skattkartor till kalaset (men det överlåter jag förmodligen till Max, då det är han som står för den konstnärliga sidan i den här familjen... ).
* Skriva på hemtentan!!!!!
* Plugga inför salstentan!!

... och givetvis ta hand om hem och familj. Iofs hjälps vi åt på den punkten, men så länge M jobbar i Stockholm är det jag som drar huvuddelen. Något som kan vara jobbigt i såna här situationer.

Han var ju på en arbetsintervju igår, de ringde idag och vill träffa honom en andra gång nästa onsdag. Själv tyckte Max det gick dåligt på intervjudn, så det var rätt förvånande att dom ens ringde tillbaka idag?!

Min pappa hämtar barnen på dagis om 10 minuter. Sen har jag 3 låååånga timmar här hemma med dem, innan Max kommer hem och tar över!  Hoppas Stinis är på bra humör...  orkar inte ta några fighter med henne i dag!

Hoppas ni mår bra!

Kommentarer
Postat av: Popprinsessan

Fixa en dunderkur nu!!! Du måste ju med på lördag :( Har du testat vitlökskur, ipren, echinagard, penicilin?!?! Kör, bli frisk! Krya på dig nu, så får vi höras lite senare.

2007-03-02 @ 09:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback