Svammel

Nu är jag trött på att vara sjuk!! Jag vill ha tillbaka energin, jag vill göra saker, jag vill orka leka med mina barn, jag vill kunna prata mer än 2 ord utan att få världens hostattacker, jag vill städa iordning här hemma (ja, ni läste rätt!), jag vill kunna vara ute och dona i trädgården, jag vill pyssla m.m m.m

Det är som att luften gått ur mig och det är väl inte konstigt. Men jag blir så TRÖTT på detta! Imorgon kommer svärfar från Stockholm hit. Han ska visst hjälpa oss att klippa äppelträden och med lite annat pul. Vänligt av honom. Vet inte vad som hänt för när han och Max pratade på telefon för någon vecka sedan frågade han dels om han fick komma hit och klippa våra äppelträd, bjöd in oss på påskmiddag/påskfirande i deras stuga + erbjöd sig att ta barnen om vi vill det??! Förstår ingenting. Men jag har valt at inte analysera hans förfrågningar, utan istället tacksamt ta emot hans/deras hjälp och vara glad åt att barnen får tillbringa tid med deras farfar! :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hastiga personlighetsförändringar hos folk kan vara väldigt lustiga samtidigt som de oftast, faktiskt, är väldigt logiska och har en enkel förklaring bakom sig. Du gör nog bäst i att inte analysera, för varför ska "varför" spela någon roll? Bättre "att".
Kram!

2007-03-30 @ 14:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback