Tentadag

Gick upp 05.30.. kände efter hur jag mådde och jodå, jag skulle nog allt kunna ta mig iväg och skriva tenta.
06.10 kommer mina föräldrar och pappa kör mig till skolan och mamma stannar här hemma med barnen (båda fick vara hemma från dagis idag).

Mötte Sofia utanför ingången och hon såg inte alltför pigg ut. Inte så konstigt heller med tanke på att hennes far nyligen fick diagnosen elakartad leukemi. Han har fått sån där galopperande leukemi och läkarna har gett honom ett par veckor, max någon/några månader till att leva. Känns nog för jävligt.

Tentan (latinsk medicinsk terminologi).
Den var banne mig svår.. visst, min vissenhet var väl en bidragande orsak till mitt tycke. Även fast jag skulle ha varit frisk och ha pluggat till den, hade jag nog tyckt den varit svår. Resultatet kan ha blivit precis hur som helst. Jag tror ändå att jag har skrivit G..  Det kan också vara så att jag har skrivit nääästan VG, vilket kommer vara otroligt frustrerande i så fall. Eftersom tentan höll en väldigt hög standard, tordes jag inte chansa och lämna in blankt och förlita mig på omtentan. Dessutom, precis som jag skrivit tidigare, orkar jag inte ha en tenta hängandes... Förmodligen kommer jag få en omtenta på Organisation och personaladministrationskursen..... Det är en hemtenta som ska vara inlämnad på tisdag.

Imorgon ska min morfar som fyller nittio år bjuda på middag i Werdshuset Silvergrufan i Sala. Jag vill verkligen inte missa det... så hoppas hoppas att jag känner mig bättre imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback