Fredag

Jag börjar med en ( ). Jag saknar våran kamera!!!

Har varit en bra dag idag. Imorse sov Stina till 7.30 och slapp bli väckt, det bidrog till en bra start på dagen tror jag! :)  Lämnade dem lite senare idag, så vi tog det lugnt här hemma.

Gjorde några gamla tentor och då fick jag ett par poäng över VG-gränsen. Om jag inte klarar av att skrapa ihop till ett G blir jag mycket förvånad! Det är en annan fråga hur det kommer gå med vårat PM. Så lite tid och jobb vi lagt ner på det, borde vi inte lyckas bli G! Kom ihåg att påminn mig om det när jag sitter här om ngn månad och gnäller och förvånas över varför vi blev underkända!!

Efter dagis åkte vi och köpte lite blommor. Har planterat lite i blomkrukorna på grindstolparna, köpte även två pelargoner och så en solros till mamma (som hon får på söndag). Hon är ju en solstråle som lyser upp i vår vardag. En riktig mamma och hjälte. Japp, jag avgudar henne! :)

Nu MÅSTE jag lugna ner mig med att handla pysselgrejer!!! Det har verkligen blivit för mycket av det goda de senaste veckorna. Det är farligt när det är så lätt och framför allt KUL att näthandla!!! Törs inte tänka tanken på hur mycket jag handlat för... men att det rör sig om ett par tusen, det är helt klart! HUA! Var tog Spara-Sara vägen? Nej då, så farligt är det väl inte.. Men jag vill ändå återfå kontrollen och planera mina inköp lite mer. Som det är nu sitter jag och LETAR efter saker jag behöver. Behöver man leta efter vad man behöver, då behöver man det inte så vidare värst mycket.....  Nej, skärpning även på den fronten!!!

Snart sängen och imorgon är det jag och kidsen som gäller. På eftermiddagen drar M till el Stockholmo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback