Grå lördag

Grått ute, men det kan ju bli en fin dag för det!

Idag väntas besök av svärfar och hans fru. Det blir trevligt. Dock har jag inte fått någon klarhet i om de "förväntar" sig middag här...  Måste komma på något lätt att ha att ta till i så fall, funderar på lasagne eller någon paj. Samtidigt känns det så tråkigt, för nästan varje gång vi bjuder dem på mat blir det antingen pasta eller paj. Vore kul att överraska med något nytt.

Nähe, nu dusch, sen grötfrukost och sedan lite plock. Igår slog det mig dessutom att jag nog behöver börja plugga inför tentan som komma skall..... Men det är ju en dag imorgon också.

Ha en trevlig lördag!

(Jag har lite abstinens... och på den punkten är det nog bara Jennie som kan hjälpa mig! :D )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback