Min härliga fredag

Började dagen med en jättegod långfrulle hos mina föräldrar. Det var skönt att sitta i lugn och ro och prata med dem. Annars när vi ses så är det alltid full rulle med barnen och vi hinner inte språka med varandra särskilt mycket.
Sen åkte jag till Eskilstuna och hälsade på Lelle-vännen! Jäklar vad kul det var att se henne igen!!
Satt ute på balkongen och pratade, pratade, pratade och njöt en massa av det fina vädret! (Poppis: hon hälsar så mycket!). Åkte ner på stan och hämtade lunch som sedan förtärdes med god aptit på hennes balkong. Efter lunchen bjöd Lelle på efterrätt, hemmagjord rabarbersmulpaj! Mums, vad gott det var!

Sedan var det dax för mig att åka hemåt. Hämtade barnen. Väl hemma kom Edward´s en kompis (som jag har lite svårt för)... Jag avskyr när det kommer ungar så fort man kommit innanför dörren. Tycker det är jättejobbigt. Jag vill gärna ha lite lugntid med barnen när jag varit ifrån dem 6-7 timmar. Det sista jag vill ha och behöver är härjandes 5-åringar kring benen (ok, de är uppe på E´s rum och leker, men de hörs ju ner för det!). Skickade hem ungen efter 1 timma, då hade jag fått nog.

Nu är det snart dax för middag, sen en lugn och skön fredagkväll! Härligt!

I helgen väntas det besök. Trevligt, trevligt..

Kommentarer
Postat av: Popprinsessan

Åh, hälsa så mycket tillbaka! Vi måste åka o hälsa på henne när jag är hemma nästa gång!

2007-05-05 @ 17:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback