Onsdag

Var inne i stan och skrev på PM:et. Alltså, jag blir så förbannad på en tjej som är i vår grupp. Hon bidrar inte med någonting!!!!! Idag kom hon inte med en endaste kommentar till vad vi kan skriva. INTE ETT ORD tillförde hon idag! Till hösten kommer hon I N T E att få jobba med oss! Jävla nöt!

Tog en sushi till lunch, den italienska restaurangen blir nästa vecka. Var även in i den underbara Lush-butiken!
Jag skulle bara handla en tvål... men ut kom jag med 1 olivtvål (och den var verkligen så bra som hon i butiken sa!!), en burk med handkräm (ljuvlig!!), en badbomb som räcker för två bad (den var till barnen och invigdes vid kvällens bad. Dock gillade inte Stina bubblorna, så hon ville gå upp....) och så köpte jag två schampokakor. Testade den när jag tvättade håret på Edward ikväll och den verkar funka finfint. Man gnor liksom med tvålen på huvudet och då bildas ett härligt skum som man sedan masserar in i hårbotten. Längtar tills morgonduschen! :-)

Hade tänkt gå in en sväng på Panduro, men resonerade med mig själv och kom fram till ett vettigt svar: gå INTE dit! Igår kväll la jag en nätorder från en amerikansk scrapbookingaffär. Jag köpte det
HÄR, det HÄR och två sådana här HÄR. Tårtsetet är till mig själv, raketen ska jag ge bort till Annelie och ena lövet ska jag ge Marjatta och det andra ska jag behålla själv. Till Eva har jag köpt ett gäng med fina papper. Tänkte att jag för en gång skull ska överraska dem med trevliga grejer. Det är annars bara dem som har gett mig... Kul att överraska folk!
Nu hoppas jag bara att grejerna inte åker fast i tullen. Men det gick på 299:- inkl frakt, så det borde inte vara något problem... det är först när innehållet i paketen börjar kosta över 300:- som tullen reagerar.

Åh, vad jag älskar PYSSEL! Det märks inte va? ;)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Nope, det märks absolut inte! :D

Hoppas du har/får en fin dag!

Kramar!

2007-05-10 @ 09:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback