Pysselsöndag

Idag var farmor/svärmor, jag & Edward iväg på familjepyssel. Det var ca 10 olika stationer med pyssel (himmelrike). Jag fastnade direkt för att göra DETTA. Imorgon ska jag ringa och beställa 1.500 ringar.. här ska göras kedjor, armband och grejer. Det var verkligen jättekul!!

Vi var där i 3½ timma. Det var även grillning till lunch, himla trevligt och mysigt!

Mamma var här och lekte med Stina när vi kom hem. Kul att träffa henne lite. Men hon var trött och hade så ont i ryggen, så jag förstod inte vad hon skulle hit och göra. Att hon aldrig kan hålla sig lugn. Ju mer hon vilar, tex sitter eller ligger ner - desto ondare får hon i lederna. Måste vara jobbigt att ha det så.

Agneta åkte hem klockan sex ikväll. Det var himla kul att ha henne här och hon tyckte detsamma. Hon tyckte även det var skönt att åka hit utan sin man och Elea, att hon fick vara här utan dem.

Imorgon är det måndag och föreläsning. Blä. Är inte alls laddad för det. Den här kursen, Engelsk medicinsk terminologi är den tristaste campuskursen hittills. Börjar så smått inse att jag nog behöver börja tentaplugga om jag ska fixa den.

Veckan som följer ser ut som sådan: 

Måndag: föreläsning i Örebro
Tisdag: PM-skrivning i Västerås
Onsdag: kanske hittar på något kul eftersom Max endast har halvdag
Torsdag: P Y S S E L
Fredag: barnen är lediga och jag ska hitta på något med dem
Lördag: farfar & Ann-Britt kommer hit. Behöver hinna med en garagerensning innan de kommer eller efter, eller helt enkelt under tiden... :)
Söndag: barnkalas

Hallå! Stoppa tiden!

Kommentarer
Postat av: Anna

Pysselstationer! Det låter precis som när man fick pyssla vid jul i skolan ju! Tänk att man kan få syssla med sånt som vuxen också. KUL! :)

2007-05-14 @ 08:43:11
Postat av: Sara

Jaaa, men det var det första jag sa när jag upptäckte alla dessa stationer!!! "Precis som i skolan", utbrast jag! Det var urkul!!

2007-05-14 @ 17:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback