"Sommarlov"

Sista salstentan för terminen är skriven. Engelsk medicinsk terminologi. Det gick bra, godkänd är jag absolut. Frågan är om jag når långt över VG... tvekar. Jag hamnar nog på gränsen och kommer jag någon poäng under VG kommer jag bli "ledsen".  Men men... jag MÅSTE lära mig att vara nöjd med G också. Att det ska vara så svårt...

För övrigt håller jag på att gå i bitar när det gäller Stina. Vad är det som händer? Varför är hon så ARG? Varför måste man tjura och skrika i minst 30 minuter varje gång något går fel eller inte blir som hon vill? VARFÖR?
Nåja, det är bara att vänja sig och träna upp det där tålamodet. 

När vi kom hem nu ikväll stod det en jäkla massa kyckling och väntade på trappen. Ett nytt Buzzador-paket har alltså anlänt. Ska grilla (om vädret tillåter) på söndag + ge bort lite till mor & far.

På väg hem från Örebro ringde Åsa, hade glömt bort att jag skulle höra av mig angående lunch denna vecka!!! Men jag får skylla på att det har varit så mycket runtom mig nu, för det har det faktiskt. Men jag gillar inte att glömma bort saker. Imorgon blir det iaf lunch med henne, på eftermiddagen till Eskilstuna och lämna sonen till Anders och sen ett besök hos Lelle. Hon skulle visst bjuda på den där goda rabarberpajen igen!!! Mums!
På kvällen kommer Henrik, Max hade visst bjudit över honom för en (bräd)spelkväll. Kan bli trevligt!

Och precis här gick luften ur mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback